"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Шалқар ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Шалкар отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области

Біздің әлеуметтік желілер

 

кадрлар бөлімі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Scratch-бағдарламалау бойынша жарыс

                        «Бекітемін»

Мектеп директоры:

_________________Ганеев Т. М

20.02.2025 жыл

                            

 

1. Жалпы ережелер

            1.1. Scratch-бағдарламалау бойынша жарыс Целиноград ауданының Шалқар ЖОББ мектебі мекемесінде өткізіледі информатика кабинетінде 3-4-5-6 сыныптар арасында
           

                                              2. Жарыстың мақсаты мен міндеттері

            2.1. Жарыстың мақсаты балалардың танымдық, зияткерлік және шығармашылық бастамаларын жандандыру және дамыту, Sratch-бағдарламалау саласында олардың идеяларын іс жүзінде іске асыру үшін жағдай жасау болып табылады.
            2.2. Жарыстың Міндеттері:
            -   балалар мен жастар арасында техникалық шығармашылықты дәріптеу;
            -   Scratch-бағдарламалау саласында балалар мен жастардың танымдық қызығушылығы мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ету;
            -   оқушылардың саналы және ұтымды дағдыларын қалыптастыру білім беру мәселелерін шешу үшін компьютерді пайдалану.

                                                  3. Жарыстарды өткізу тәртібі

 3.1. Жарысқа бәсекелестік тапсырмалардың 2 түрі кіреді:
-           "Scratch-анимация";
-           "Scratch-компьютерлік ойын".
Жарыстың үлгілі тапсырмаларын № 1 қосымшадан қараңыз.
3.2. Жарыс Бағдарламасы:
12.30 - 12.50-жарысқа қатысушыларды жинау және тіркеу;
12-50-13.00-жарыстың ашылуы;
13.00 - 13.20 - "Scratch-анимация"түріндегі тапсырманы орындау;

13.20 - 13.25-үзіліс;
13.25-13.45 - "Scratch-компьютерлік ойын"түріндегі тапсырманы орындау;
13.45 - 13.50-үзіліс;
13.50-14.00-жарыстың қорытындысын шығару.

                                  4. Тапсырманың орындалуын бағалау критерийлері

            4. 1.    Тапсырма үшін ең көп ұпай саны-15 балл. Екі тапсырма бойынша ең көп ұпай саны - 30 балл.
            4. 2.    Жарыстың жеңімпаздары сәйкесінше ең аз уақыт ішінде ең көп ұпай жинаған алғашқы үш қатысушы болып саналады.
            4. 3.    "Scratch-анимация":
            -           Берілген тапсырманың жалпы көрінісі мен орындалуы бағаланады: тінтуірді белгілі бір элементтерге апаруға реакция, белгілі бір элементтерді басуға реакция және т.б. (0-ден 5 баллға дейін).
            -           Кірістірілген scratch графикалық редакторын (растрлық және векторлық графика) қолдану мүмкіндігі бағаланады (0-ден 5 баллға дейін).
            -           Қосымша элементтердің болуы бағаланады, мысалы: снеговик, жол, айдың аспан бойымен қозғалысы, жұлдыздардың жарқырауы және т.б. (0-ден 5 баллға дейін).
            -           Осы тапсырманы орындау үшін мүмкін болатын ең жоғары балл саны-15 балл.
            4. 4.    "Scratch-компьютерлік ойын":
            -           Берілген тапсырманың жалпы көрінісі мен дәл орындалуы бағаланады (0-ден 7 баллға дейін).
            -           Тапсырманы іске асыру алгоритмі бағаланады. Жұмыс элементтерінің саны, күрделілігі өтудің қарапайымдылығы, жылдамдық диапазондары, санаудың дұрыстығы (0-ден 8 баллға дейін).
            -           Осы тапсырманы орындау үшін мүмкін болатын ең жоғары балл саны-15 балл.

қазылар алқасының мүшелері:

  1. Тажиев Б. А физика информатика математика пәні мұғалімі
  2. Асанов Р. Ю 8 сынып оқушысы
  3. Смаилова Г. А Математика пәні мұғалімі

 

Жарысты ұымдастырушысы: Камзебаев Е. К информатика пәні мұғалімі

    Үлгі тапсырмалар
                 Scratch бағдарламалау бойынша ашық жарыстар
                                     "Шығармашылық Scratch"

            Тапсырма 1. "Scratch-анимация"
            Scratch визуалды бағдарламалау ортасын пайдаланып тапсырмаға сәйкес анимация жасаңыз.
            Бөлменің ортасында ойыншықтар орналастырылған үстел бар. Тінтуірді әр ойыншыққа бағыттау олардың жарқырауын тудырады. Үстелдің ортасында орналасқан плюс аюды тінтуірмен басқанда, плюс аюдың үстінде: "Сәлем!»

            2-тапсырма. "Scratch-компьютерлік ойын"
            Scratch визуалды бағдарламалау ортасын пайдаланып тапсырмаға сәйкес компьютерлік ойын жасаңыз.
            Экранда 3 күзен бар. Күзендерден тышқандар (немесе басқа кейіпкерлер) қысқа уақытқа кездейсоқ ретпен көрсетіледі, содан кейін қайтадан жасырылады. Ойыншының міндеті-компьютерді тінтуірдің сол жақ батырмасын басу арқылы 1 минут ішінде басын күзеннен шығарған кейіпкерлерді ұстап алу. Әрбір ұсталған кейіпкер үшін ойыншыға ұпай беру керек.


Текст